6.7.2017

Alekoodi Ellokselle (-30% ja säästät toimituskulut)


Yhteistyössä Ellos (sis. kaupallisia linkkejä)


Elloksella olisi tällä hetkellä tarjous jolla saa -30% alennusta tilauksen kahdesta kalleimmasta tuotteesta ja lisäksi säästät toimituskulut, joten ajattelin vinkata tästä tänne, jos joku teistä harkitsee just tilausta tuolta Ellokselta. Alennuksen saa ainoastaan Elloksen oman valikoiman, normaalihintaisista tuotteista.

Alekoodi: 355449
Voimassa: 10.7.2017 asti

Jos saanen suositella, niin suosittelen shortseja! Mulla on itsellä käytössä kolmenkinlaiset shortsit tuolta Ellokselta: Tavalliset pyöräilyshortsit, joita käytän lähinnä suojaamaan. Sitten löytyy pitsilahkeidet pyöräilyshortsit joita käytän ihan sellaisenaan puseroiden kanssa. Ja lopuksi löytyy kunnon lötköshortsit jotka ovat todella väljät. Normaalia koko pienempi koko on suotavaa, itselläni on normaalisti housut 54-56 kokoa mutta nämä lötköshortsit ovat kokoa 50-52. Voin suositella, jos tuollaisia lötkömpiä kaipailee. 

Kuten myös tiedätte, olen ihan hulluna mekkoihin joten tässä teille mun TOP3 jotka kiinnostavat:
Pitsimekko // Kuviollinen mekko // Kietaisumekko (kuvassa päällä)

Lisäksi olen innostunut kun Ellokseltakin saa nykyisin urheiluvaatteita isossa koossa. Vaatteita löytyy ihan kokoon 60 asti. Kuten olen täälläkin maininnut, niin mun tarttis ostaa parit housut (ja miksei paitojakin) lisää kunhan nuo treenikerrat tuosta lisääntyy. Vielä ei ole siis kiirus oston kanssa, mutta kiva tietää että Ellokseltakin voi tilata. 

 * * * * * * * *

6 kommenttia:

  1. Kivan näköinen mekko, taidankin käydä shoppailemassa 😀

    VastaaPoista
  2. Tuohan (sininen kuvassa) on sama mekko, mikä sinulla oli keväällä sovitettavana Ellokselta. Kiinnostuin siitä silloin ja tilasin itselleni, mutta se oli aivan kamala päälläni ja niin palautin sen. Ostitko sen sittenkin silloin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuva on siis keväältä.

      Poista
    2. Kuva on tosiaan keväältä enkä minä silloin ostanut mekkoa. Nyt taas mietin että pitäisikö. :)

      Poista
  3. Syötkö ikinä öisin? Mulla on paha ongelma, että syön öisin. Nukun huonosti ja herään syömään ja monesti se auttaa joskus nukahtamaan uudelleen.

    VastaaPoista