19.2.2017

Ruokapäiväkirjani minun - 19.2.2017 (-VIIMEINEN-)


Aamupala&Lounas klo 10:30:
Mukillinen kevytmaitoa, 2 Vaasan RuisTaika viipaletta joiden päällä 4 Broilerin leikkelettä ja 2 paistettua kananmunaa.

Välipala klo 15.00:
Banaani ja 2 mandariinia.

Päivällinen klo 17.40:
Fusilli täysjyväpastaa, kasvissalaattia sekä kanan rintapalasta pilkottuja palasia.

Iltapala klo 21.30:
Mustikkasmoothie jossa mustikkaa, vettä, maitorahkaa, vehnäleseitä, chia siemeniä ja rypsiöljyä.

Lisäksi olen päivän aikana juonut nesteitä tähän malliin:
Vettä 2,5l
Teetä 1l

18.2.2017

Ruokapäiväkirjani minun - 18.2.2017


Aamupala klo 9.00:
= kaurahiutaleita, vadelmia, vi sibliniä, vettä, rypsiöljyä ja maitorahkaa + banaani pilkottuna päälle.

Myöhäinen lounas jälkkärillä? klo 15:00:
= Miami Classic Burger + perunat dipillä, lisäksi Mud Cake jäätelöllä (söin tästä vain puolet)

Illallinen klo 19.30:
= Melonisalaatti (sis. hunajamelonia, sipulia, retiisiä, parmesan-juustoa, salaattia, kurkkua, vinegrette-kastiketta, patonkia), lisäksi MangoPango drinkki + Suklaafondant jäätelöllä (söin tästäkin vain puolet)

Iltapala klo 23.30: 
= Mangosmoothie (sis. pakastettuja mangonpaloja, maitorahkaa, vi siblin ja vettä).

Lisäksi olen päivän aikana juonut nesteitä tähän malliin:
Vettä 1l
Teetä 1l

17.2.2017

Ruokapäiväkirjani minun - 17.2.2017


Aamupala klo 9.00:
Aamupala joka sisältää kaurahiutaleita, vadelmia, vi sibliniä, vettä, rypsiöljyä ja maitorahkaa.

Lounas? klo 12:30:
Kuppi kahvia ja yhdet palaset voileipäkakkua ja maustekakkua. 

Välipala klo 16.00:
ProPud SuklaaVanukas.

Päivällinen klo 18.20:
Sisältää Fusilli täysjyväpastaa, kasvissalaattia sekä kanan rintapalasta pilkottuja palasia.  

Iltapala klo 22.30: 
Mukillinen kevytmaitoa, 3 porkkanaa ja 2 Vaasan RuisTaika viipaletta joiden päällä 4 Broilerin leikkelettä ja 2 paistettua kananmunaa. 

Lisäksi olen päivän aikana juonut nesteitä tähän malliin: 
Vettä 2l
Teetä 1l